A lézeres szőrtelenítés az elmúlt években a szépségipar egyik legnagyobb slágere lett. A nők és férfiak egyaránt keresik a tartós, fájdalommentes megoldásokat, így a szalonok számára óriási üzleti lehetőség rejlik benne. A kérdés csak az: kinek éri meg bérelni egy gépet?
Induló szalonoknak – gyors felemelkedés
Képzelj el egy frissen nyitott szalont, ahol a vendégek még ismerkednek a kínálattal. Ha rögtön a nyitáskor felveszed a lézeres szőrtelenítést a palettára, azzal egyből prémium szintre pozícionálod magad. Egy szegedi kozmetika például így kezdte: az első 2 hónapban 80 (!) új vendéget hozott be a lézeres szolgáltatás miatt, akik közül 60% más kezeléseket is kipróbált.
Már működő szalonoknak – bevételnövelés egyszerűen
Lehet, hogy a te szalonod már évek óta működik, de szeretnél új bevételi forrást. A bérlés itt is ideális: egy pécsi fodrászat például a lézeres szőrtelenítéssel megduplázta a havi forgalmát – és mindezt úgy, hogy alig kellett extra munkát fektetni a marketingbe. A vendégek egyszerűen szerették, hogy a „fodrász mellé” szőrtelenítés is elérhető.
Szezonális csúcsidőszakokra
Nyaralás, fesztiválok, esküvői szezon – ezek azok a hónapok, amikor a vendégek rohamtempóban keresik a szőrtelenítési lehetőségeket. Miért vennél egy gépet egész évre, ha elég lehet 4-5 hónapra bérelni, amikor tényleg csúcsra jár a kereslet? Egy balatoni szalon például csak nyárra bérel gépet, és 3 hónap alatt közel 4 millió forintos extra bevételt termel vele.
Vásárlás előtti próba
Sokan kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak, de nem mernek több millió forintot kockáztatni. A bérlésnél viszont nincs veszítenivalód: akár 1-2 hónap alatt reális képet kapsz arról, mennyire illik a szolgáltatás a szalonod profiljába.
Összegzés
A bérlés ideális mindenkinek, aki gyorsan, kockázat nélkül szeretne prémium szolgáltatást kínálni – akár induló, akár már működő szalonról van szó.